wtorek, 27 sierpnia 2013

Jak wygląda początek przygody z ORIFLAME?

Jak wygląda początek przygody z Oriflame?

Najpierw musisz się zarejestrować.
W momencie rejestracji otrzymujesz swój indywidualny numer konsultanta. Już możesz złożyć swoje pierwsze zamówienie :) Mogę Ci w tym pomóc :)

Ażeby posiadać możliwość zapłaty za produkty w ciągu 14 dni należy podpisać wniosek rejestracyjny oraz dołączyć ksero dowodu i wysłać do Warszawy. (podam Tobie wszystkie informacje)

Wniosek ten, katalogi, cennik, oraz jakieś dodatkowe materiały, otrzymujesz ode mnie lub firmy za pośrednictwem poczty. 

Masz pytania? :) Prześlij je w formularzu kontaktowym :) 



DODATKOWE INFORMACJE:


  • aby zapisać się do klubu Oriflame wystarczy mieć ukończone 18 lat, jeśli jesteś młodsza będziemy potrzebować zgody Twoich rodziców, (musisz mieć min. 16 lat) 

  • w Oriflame zarabiasz 25% na każdym sprzedanym produkcie, czym więcej produktów sprzedasz tym więcej zarobisz, ale to nie wszystko,

  • bycie konsultantką/em poza opłatą wpisową nic nie kosztuje, w każdej chwili można zrezygnować bez jakichkolwiek konsekwencji,

  • kosmetyki można zamawiać za pośrednictwem strony internetowej www.oriflame.pl (logując się na swoje konto po zarejestrowaniu w klubie), w placówkach Oriflame lub kontaktując się ze mną, mogę to zrobić w Twoim imieniu,

  • zamówione produkty można odbierać w placówkach Oriflame, w paczkomatach lub wysyłać na adres domowy, koszt dostawy przy zamówieniu na kwotę powyżej 80 PP wynosi 0 zł, natomiast poniżej 80 PP – 9,90 zł (przy zamówieniu na adres domowy) lub 7.90 zł (jeśli odbieramy produkt w placówce Oriflame) lub ażeby nie płacić opłaty za przesyłkę mamy możliwość wyboru produktu kosmetycznego z specjalnej listy w cenie 11,90 - 15,90 zł.

  • istnieje możliwość skorzystania z 14 dniowego terminu płatności (jeśli został wypełniony wniosek o wstąpienie do klubu oriflame w formie papierowej),

  • na realizację zamówienia czeka się maksymalnie do 5 dni roboczych, w praktyce są to 2-3 dni.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skontaktuj się ze mną za pomocą formularza lub telefonicznie (informacje na stronie Kontakt) . Chętnie odpowiem na wszelkie pytania, a także udzielę cennych wskazówek jak działać skutecznie aby razem z Oriflame uzyskać niezależność finansową.

Zacznij już dziś swoją przygodę z firmą :)



7 komentarzy:

  1. świetnie to wszystko tutaj wytłumaczyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu miałam ochotę, aby własnie rozpocząc przygodę z oriflame, ale jakoś mi przeszło ;) Czy dobrze, czy źle - nie wiem ;) Teraz i tak za bardzo czasu bym nie miała, bo mam taki zawrót głowy, że ciężko to opisac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno :) :) :) Ja zapisałam się w liceum i na początku było bardzo ciężko.... ja też nie mam czasu :) na stanie w kolejkach w drogerii :) dlatego zamawiam z katalogu kiedy chce i otrzymuję paczkę po dwóch dniach prosto do domu lub biura i odbieram również kiedy mi najbardziej odpowiada :) a i na zapłatę mam dwa tygodnie, dlatego nie muszę mieć natychmiast gotówki :) i próbki które cały czas dostaję od firmy :) DZIĘKUJĘ ZA TWOJĄ OPINIĘ :)

      Usuń
  3. myślałam, że to za darmo jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale konkretnie o czym myślałaś? :) :) bycie konsultantką to dodatkowe korzyści a nie straty :)

      Usuń

Każda opinia motywuje mnie to do dalszej pracy. Będę wdzięczna za każdy komentarz. Dzięki temu mogę również odwiedzić również Twój blog :) Serdecznie dziękuję :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...