środa, 25 września 2013

Ach... te nasze włosy....czy odnalazłam skuteczny szampon do włosów przetłuszczających? :)


Stojąc przed sklepowymi półkami, przeglądając oferty katalogowe w poszukiwaniu dobrego szamponu zadajemy sobie odwieczne pytanie KTÓRY WYBRAĆ? Jednoznacznej odpowiedzi nie ma ….. Każda z nas ma inne potrzeby, inny typ skóry. Czasem włosy są strasznie suche, szybko przetłuszczające się, albo normalne. To 3 ogólnie znane typy włosów. Ale...


Moje włosy są specyficzne. Od nasady tłuste, potem suche… Zużyłam litry różnych szamponów, a ten najfajniejszy odkryłam w swoim katalogu...;-) A o nim za chwileczkę :)

Chciałam się podzielić z Wami ciekawostkami, które ostatnio usłyszałam na szkoleniu.

Czy wiesz, że:

        
Można stwierdzić: "ja na pewno nie mam 100 000 włosów". Jednak każda z nas ma podobną ilość. U niektórych włosy są po prostu grubsze i wydaje się że jest ich więcej i odwrotnie.

Tak właśnie wyglądają nasze włosy pod mikroskopem.
Dla mnie ciekawostką jest to że włosy starzejące to włosy długie.


Włosy również mają swój cykl. Wszystko opisane na powyższym rysunku.

A od czego zależy nas stan włosów?

wpływają na pewno czynniki zewnętrzne jaki i wewnętrzne:


 Ciekawostek na tyle. Powróćmy do opinii produktów.

To linia HairX. Ten szampon jest najlepszym jaki dotąd miałam okazję użyć. ( Osobiście nie polecam GARNIER’a Fructis- strasznie przetłuszcza, DOVE tez przeciętny, NIVEA -  ok., Gliss Kur – całkiem ok., AVON- całkiem OK. ),



Szampon ( HairX) miałam okazję kupić w cenie promocyjnej 9,92 zł za 400 ml. Cena świetna – jakość również. Włosy po świeże i zdecydowanie mniej się przetłuszczają (RÓŻNICA nawet do 2 dni dłużej niż przy innych szamponach). Bardzo ubolewam, że ten szampon coraz rzadziej pojawia się w katalogu, widzę też że zmienia się szata graficzna. Mam nadzieje, że nie zostanie wycofany, ponieważ POLECAM go całym sercem osobom którym przetłuszczają się włosy.















Miałam okazje również zakupić szampon 400 ml (cena również 9,92) z linii NATURE SECRETS. Postanowiłam wybrać wraz z odżywką. Szampon pięknie, owocowo pachnie. Niestety moje włosy go nie lubią. Bardzo szybko się przetłuszczają (i nie chodzi tylko o to że akurat jest 2in1, ponieważ używałam również do włosów przetłuszczających się z tej linii). Ogólnie nie polecam do włosów przetłuszczających się, natomiast do normalnych spełni się świetnie.







DZIEWCZYNY, jakie POLECACIE szampony do włosów przetłuszczających się?










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...