niedziela, 3 listopada 2013

WYNIKI ROZDANIA ;) Miodzik wygrała ......

Mam ogromną przyjemność poinformować, że dziś wylosowałam osobę która otrzyma miodzik :) 







 Miodzik wędruje do VESPER LIZBARK :) Serdecznie gratuluję :)



 




Ale... jak w każdym konkursie mam małą niespodziankę :) Postanowiłam wylosować jeszcze jedną osobę, która otrzyma DROBNY UPOMINEK :) 






 Osoba do której powędruje drobny upominek to MRS. Rose :)

* MRS. Rose przepraszam za błąd w Twojej nazwie.



Gratuluję :)

Uwaga. Nagrodzeni zostają powiadomieni e-mailem. Jeżeli w ciągu 5 dni od wyników, osoba nie prześle danych do wysyłki, nastąpi ponowne losowanie :)

Nagrodę wyślę w ciągu 5 dni od otrzymanych danych :)


A już za chwilę, już DZIŚ KOLEJNY KONKURS :) :) :) TYM RAZEM POWIADOMCIE ZNAJOMYCH :)  




9 komentarzy:

Każda opinia motywuje mnie to do dalszej pracy. Będę wdzięczna za każdy komentarz. Dzięki temu mogę również odwiedzić również Twój blog :) Serdecznie dziękuję :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...