czwartek, 26 grudnia 2013

Liebster award



Liebster award





  Klika dni temu zostałam nominowana do nagrody Liebster award przez Milenę M (http://kosmetyczneporadym.blogspot.com). Mileno M Serdecznie dziękuję :) Choć na początku nie bardzo wiedziałam co to oznacza już zaznajomiłam się z zasadami :) 

Takie nominowanie jest bardzo miłe. Dodatkowo poprzez zadawanie pytań i odpowiadanie na nie można poznać lepiej druga osobę. Bo przecież nie jesteśmy tylko wirtualne. 

ZASADY nominacji:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów jeszcze nie rozpropagowanych na tyle, na ile zasługują, czyli o mniejszej liczbie obserwatorów niżbyśmy chcieli, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Moje odpowiedzi to:

1. Czy jesteś osobą tolerancyjną?
Zdecydowanie tak. Szanuję zdanie innych osób, również chcę ażeby szanowano moje. Każdy ma swoje życie i każdy wybiera swoją ścieżkę. Jednak nie toleruję nietolerancji.

2. Najszczęśliwszy dzień w Twoim życiu to…?
Staram się cieszyć każdym dniem - z każdego dnia wynieść jakąś naukę. Bo każdego dnia czekają na nas sukcesy oraz porażki. W życiu spotkało mnie już kilka szczęśliwych dni. Najbardziej pamiętam pozytywnie ukończony egzamin na prawo jazdy i ostatnimi czasy ponowne (po porażce nigdy nie wolno się poddać) uzyskanie poziomu Starszego Konsultanta i tym samym rozpoczęcie kwalifikacji dyrektorskich.

3. Najgorszy prezent jaki dostałam to…?
Oj nie przypominam sobie :)

4. Jaka cecha najbardziej wkurza Cię u innych ludzi?
Niepunktualność! Nienawidzę tej cechy.

5. Ile czasu dziennie poświęcasz na blogowanie?
Dobre pytanie. Różnie.  To wszystko uzależnione jest od....mojego internetu, który robi mi psikusy. :( (na szczęście już niedługo kończy mi się umowa ) i będę poświęcać więcej czasu.

6. Ile miesięcznie wydajesz na kosmetyki?
Kosmetyków mam mnóstwo :) a mam je za darmo :) :) ;) Uwielbiam takie zestawienie :)

7. Czy zdarza Ci się gromadzić kosmetyczne zapasy?
Owszem. I to bardzo dużo...a potem niestety lądują w koszu ponieważ nie są już przydatne do użycia (termin ważności)

8. Jakie są 3 Twoje największe zalety? 
  3X optymizm

9. Co najbardziej cenisz w innych ludziach?
szczerość i uczciwość

10. Jakie jest Twoje najmilsze wspomnienie z dzieciństwa? 

Już szamo dzieciństwo jest najmilszym wspomnieniem :) Pamiętam różne historie, wyjazdy z rodzicami na ryby, lepienie babek z piasku, szycie sukienek dla lalek.


11. Co zrobiłabyś z milionem wygranym na loterii? 
Podzieliłabym na trzy równe części.
Pierwszą z nich przeznaczyłabym na - budowę domu
Druga część - stworzyłabym fundację, w której pomagałabym osobą wyjść z patologii, nałogów, bezrobocia - ażeby mieli lepsze życie
Trzecia część - inwestycja w coś co przyniosłoby mi zabezpieczenie na przyszłość oraz osobisty rozwój.


Chciałabym nominować do Liebster award:

1.www.martistalove.blogspot.com
2. www.groundbreaking-beauty.blogspot.com
3.www.theloth.blogspot.com
4.www.apetycznykasek.blogspot.com
5.www.ank13pietro.wordpress.com
6.www.wegetari.blogspot.com
7.www.mariglod.blogspot.com
8.www.paulina-malina.blogspot.com
9.www.kolorowe-pudelko.blogspot.com
10. www.milaczek.blogspot.com
11. www.smookyloverin.blogspot.com



a moje pytania do Was to:

1. Skąd pomysł na prowadzenie bloga?
2. Czym jest dla Ciebie blog/ blogowanie?
3. Czy wiążesz z tym swoją przyszłość?
4. Czym są dla Ciebie marzenia?
5. Kim chciałabyś być za 5,10  lat?
6. Chciałbyś pracować w branży kosmetycznej?
7. Jaka jest Twoja ulubiona firma kosmetyczna?
8. Za co lubisz tą firmę kosmetyczną? 
9. Co jest Tobie bliższe: kupowanie kosmetyków w drogerii, czy zamawianie poprzez katalog/internet i dlaczego?
10. Na co zwracasz uwagę przy doborze produktów kosmetycznych?
11. Wolisz kupować firmy znane, reklamowane czy raczej mało spotykane?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...