niedziela, 15 grudnia 2013

Współpraca z www.addwork24.com


 Witam :) Jako konsultantka/liderka Oriflame jestem związana nie tylko z otaczającymi mnie kosmetykami. Oriflame to nie tylko kosmetyki to również sposób na życie, pasja i praca.
Praca związana z marketingiem sieciowym, tworzeniem grupy klientów. 



Całkiem niedawno rozpoczęłam współpracę z portalem www.addwork24.com. Na łamach portalu poruszane są zagadnienia dotyczące ofert pracy, pracy dodatkowej, marketingu sieciowego.

 Właśnie dziś ukazał się mój pierwszy artykuł przybliżając fakty i mity mojej pracy. 



Serdecznie zapraszam do lektury.

4 komentarze:

Każda opinia motywuje mnie to do dalszej pracy. Będę wdzięczna za każdy komentarz. Dzięki temu mogę również odwiedzić również Twój blog :) Serdecznie dziękuję :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...