środa, 15 stycznia 2014

Mocne, zdrowe...czyli....Serum do rzęs :)

 Witam, dziś przedstawię tajemnicę pielęgnacji moich rzęs... a tkwi ona w Hyper Stretch Lash Serum, czyli Serum do rzęs Hyper Stretch z Oriflame


 

 
Producent pisze: Innowacyjna pielęgnacja stymulująca wzrost rzęs. Sprawia, że stają się gęściejsze, mocniejsze i zdrowsze. Szybsze tempo ich wzrostu to zasługa wysokiego stężenia kompleksu Pro-Long™. Bezbarwne, przebadane okulistycznie. 3.5 ml

 a ja mówię:
Produkt godny polecenia. Faktycznie rzęsy stają się mocniejsze,mniej wypadają. Spektakularnego wydłużenia nie ma, choć efekt zdrowszych rzęs też jest super plusem :) Widoczne efekty już po 2 tygodniach od regularnego stosowania ( na przykład rano i wieczorem). Cena produktu - w promocji około 9,92 zł)


Minusem jest aplikator. Troszkę nieporęczny. Reszta bez zastrzeżeń.

Jak aplikować preparat?



 Kosmetyk nakładamy na linię rzęs (nie na całe rzęsy, tak jak na zdjęciu)

Kosmetyk polecam dla osób które mają kłopot z rzęsami (wypadają, chcą je odbudowac po "sztucznych rzęsach") Cena ekonomiczna :)


Konsultanci Oriflame ocenili produkt na MOCNĄ 4 :)

Miałyście podobne produkty? Lub ten który Wam przedstawiłam?

6 komentarzy:

  1. A ja mam taka odżywkę z takim właśnie aplikatorem i zawsze maziałam odżywka rzęsy i linię rzęs. A co do aplikatora to mi się taki pędzelek podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) o widzisz:) choć nigdy nie nakładałam na rzęsy.

      Usuń
  2. Swego czasu zastanawiałam się czy nie kupic sobie własnie takiego serum ;) Ale jakoś do tej pory mnie nie naszło na to, bo nie miałam z nimi raczej problemów ;) Ale recenzję miło było przeczytac - ważne, że produkt rzeczywiście działa ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. może kiedyś ukaże się jako prezent na moim blogu :)

      Usuń

Każda opinia motywuje mnie to do dalszej pracy. Będę wdzięczna za każdy komentarz. Dzięki temu mogę również odwiedzić również Twój blog :) Serdecznie dziękuję :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...