niedziela, 23 lutego 2014

Swedish Spa Dual Action Face Cream - krem o podwójnym działaniu

Swedish Spa Dual Action Face Cream

Krem do twarzy Swedish Spa o podwójnym działaniu



Producent pisze: Nawilżający krem wzbogacony oczyszczającym malachitem i witaminą E o właściwościach pielęgnujących. W ciągu dnia chroni skórę przed stresorami środowiskowymi (zanieczyszczenie środowiska, zmiany temperatur, promieniowanie UV). Nocą regeneruje i przywraca promienny wygląd. Stosuj rano i wieczorem. 50  ml

Kod:23735 

Cena: 43,00 zł ( w promocji 23,00)




Moja opinia? Kremy z Oriflame nigdy mnie nie zawiodły. I tym razem bardzo zadowolona :)

Konsystencja: gęsta, bardzo fajnie się rozprowadza na twarzy, szybko się wchłania, pozostawia uczucie nawilżonej, odżywionej skóry. Nie pozostawia lepkiego filmu.

Zapach: specyficzny, bynajmniej na początku, później się przyzwyczaiłam :) zapach SPA.

Wydajność: krem szybko mi się skończył, ale używam go na dzień i na noc, także musiał się szybciej skończyć, niż krem tylko na dzień lub tylko na noc :)

Działanie: SUPER. Mam cerę suchą i dziwne, bo czasem rozszerzone pory. Krem (wraz z serum tej samej serii) świetnie sobie z nimi radzi. Rano buzia jest gładka, miękka i odżywiona. Idealnie sprawdza się pod podkład. Nie pozostawia żadnych grudek.

Do jakiej cery: Mam cerę suchą. Z tego co się orientuję przywraca równowagę również cerom mieszanym i tłustym. Mogę więc go polecić każdej osobie. Wśród opinii innych konsultantek dostał bardzo dobre 4+ :)

Cena: w promocji to 23 zł w cenie stałej 43,00 zł.(wart i ceny stałej)

Czy kupię ponownie? Już kupiłam 2 razy :) Teraz ponownie zamówiłam krem i podzieliłam się z Wami moją opinią :)

Czy miałyście już okazję go wypróbować?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia motywuje mnie to do dalszej pracy. Będę wdzięczna za każdy komentarz. Dzięki temu mogę również odwiedzić również Twój blog :) Serdecznie dziękuję :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...