wtorek, 20 stycznia 2015

Krem do ciała do skóry wrażliwej Silk Beauty. Rumianek - ciąg dalszy zapachowej poezji?

Pozytywnie zaskoczona pięknie pachnącą rumiankową serią LOVE NATURE postanowiłam skusić się na krem do ciała do skóry wrażliwej Silk Beauty Oriflame.









Producent pisze: Wyciąg z rumianku pomaga ukoić wrażliwą skórę, a ekstrakt z orchidei i witamina E odżywiają i chronią. Sprawią, że skóra będzie delikatnie zrelaksowana, a Ty odkryjesz swoją prawdziwą zmysłowość dzięki cudownie subtelnemu zapachowi i delikatnej, jedwabistej konsystencji. 200  ml, cena standardowa 29,90 zł

Konsultantka po godzinach: Jak już wspomniałam uwiedziona rumiankową serią LOVE NATURE, postanowiłam  wypróbować krem do skóry wrażliwej Silk Beauty. Niestety krem nie pachnie już tak pięknie RUMIANKIEM. Szkoda.... Jest natomiast delikatny, zapach prawie niewyczuwalny - bardziej czuję orchideę niż rumianek. Krem zapewne nie jest mocno perfumowany gdyż przeznaczony jest dla skóry wrażliwej. Mimo to zapach - a nawet praktycznie jego brak nie przypadł mi do gustu.

Konsystencja bardzo delikatna, moim zdaniem dobry na lato - będzie dobrze nawilżał i koił skórę. Słoiczek wygodny - wykorzystamy go do "ostatniej kropli". Pudełko można wykorzystać do innych celów. Niektórzy trzymają w takich pudełeczkach swoje drobniaki ;-) Czyli zastosowanie po wyczerpaniu kremu - SKARBONKA ;-)

Nie jest to mój numer 1 Oriflame w kategorii kremy do ciała. Zdecydowanie faworytem pozostaje Happy Skin  Oriflame (jeżeli któraś  z Was stosowała proszę o opinie). Być może dla osób z skórą wrażliwą spełni oczekiwania w 100 %, a może i ja zmienię zdanie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia motywuje mnie to do dalszej pracy. Będę wdzięczna za każdy komentarz. Dzięki temu mogę również odwiedzić również Twój blog :) Serdecznie dziękuję :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...